بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

89/4/21

1390/3/15 0:47
نویسنده : افسانه
403 بازدید
اشتراک گذاری

باران من

امروز ساعت هفت شب از باشگاه مستقيم رفتم خونه خيلي كمرم درد ميكرد تا رسيدم

خونه رو مبل ولو شدم تلويزيونو روشن كردم مشغول تماشا شدن شدم ! نيم ساعت بعد

وقتي رفتم دستشويي لكه خون ديدم بلافاصله به مامانم زنگ زدم مامانم گفت الان

ميام اونجا كه با هم بريم بيمارستان فكر كنم وقتشه...

 

من خيلي ترسيده بودم ... ولي خوشحال هم بودم كه تو ميايي انتظار به سر

رسيده بود...

 

تا مامانم رسيد رفتيم پايين قدم بزنيم تا بابايي برسه...

 

وارد بيمارستان كه شديم فقط اجازه دادن من به تنهايي به اتاق معاينه برم نه مامانو

گذاشتن نه بابايي؟!!!

 

وارد اتاق شدم ماما گفت بخوابم براي اولين بار بود كه معاينه ميشدم...

 

شروع كردم به گريه كردن خيلي وحشتناك بود...

 

ماما گفت بايد بستري بشم چون ديگه وقتشه نذاشتن بيام پايين از مامانم از بابايي

خدافظي كنم وارد بخش شدم غير از من دوتاي ديگه بودن يكي شش ماهه بود يكي هم

پنج قلو داشت هر ساعت هم اقلوش داشت ميمرد...

 

خيلي ترسناك بود بغليم هي داشت جيغ ميكشيد...

 

الان ساعت 02:30 بامداده هر ساعت يكي ماما مياد معاينم ميكنه...

 

دارم ديوونه ميشم...

 

خيلي گرسنمه...

 

از خدا بخواه تحملمو زياد كنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوین
20 بهمن 89 22:34
سلام وای فکر کنم خیلی اذیت شدی ....... در عوض دخمل خوشگلت صحیح و سالم به دنیا اومد
مامان فرشته
24 بهمن 89 1:17
وای خدا جون یاد زایمان خودم افتادم ............ بقیه اش رو هم بنویس دیگه من منتظرم
مامان مريم
25 بهمن 89 13:20
سلام دوست عزيز.من مامان امير مهدي و امير حسينم.خوشحال شدم از اشنايي با شما.دو وب ديگه هم دارم. اشپزي براي کودکان و تربيتي ...اموزشي که تو قسمت پيوندها لينکشون کردم سر بزن . و نظرم بذار تا بدونم و بيام سر بزنم. هر شنبه...دوشنبه...جمعه مطلب جديد ميذاروم پس سر بزن.جون واقعا نميرسم خبر کنم.فدات.مريم
مامان آنیسا
30 بهمن 89 2:48
سلام ممنون از اینکه به آنیسا سرزدی .دختر نازتو ببوس
مامان مريم
17 اسفند 89 16:40
سلام عزيزم خوبي کجايي گلم باران جون و ببوس.


مامان مريم
20 فروردین 90 0:27
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤