بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 23:38 89/3/15

1390/3/15 0:48
نویسنده : افسانه
401 بازدید
اشتراک گذاری

باران قشنگم

 

فردا تولد مامانمه نميدونم براش چي بخرم؟!!! تو حالا دوتا مادر داري يكي من يكي هم مامانم خواهي ديد كه چه جوري به آسوني عاشقش ميشي...

 

خنده هاش خيلي قشنگه...

 

فقط كساني كه زياد گريه كردن ميتونن ارزش زيباييهاي زندگيو درك كنن واز ته دل بخندن. گريه كردن آسونه اما خنديدن بسيار سخت اين حقيقتو زود ميفهمي...

 

برخورد تو با دنيا در يك گريه طولاني خلاصه ميشه اوايل فقط ميتوني گريه كني خيلي راحت هر چيزي تورو به گريه ميندازه: نور.گرسنگي.خشم

 

هفته ها بايد بگذره تا لبهات به لبخند باز شه...

 

وقتي خنده رو ياد گرفتي بايد اوليشو به من هديه كني...

 

دوست دارم...ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)