بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

دلتنگی

1391/6/5 23:34
نویسنده : افسانه
633 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خوشگل من

 

دلم برات یه ذره شدهگریهگریه حالا که ازت دورم تازه میفهمم که چقدر عاشقتمقلبقلب باران من زود میام

پیشت برات یه عالمه عروسک میخرم عزیییییییییییییزمماچ قربون اون حرف زدنت برم که پشت تلفن باهام 

حرف میزنی مامان معصی میگه بعضی موقع ها بغض میکنی میگی من افسانه رو میخوامناراحت الهی....

فکر نکنیا بی عاطفه هستم تورو تنها گذاشتم مجبور بودم بیام تهران.... زود زود میام پیشت .....

 

دوست دارمماچماچقلب (الان پیش شهلا جون هستم همش داره قربون صدقه ت میرهنیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ادمین
5 شهریور 91 23:53
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
بابای ملیسا
6 شهریور 91 1:02
با سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم هم با بیش از ده عکس به روز شد . خیلی خوشحالمون می کنید اگر تشریف فرمایی کنید و با نظرات قشنگتون کلبه محقر و کوچیک ملیسا جوون رو منور و نورانی کنید . منتظر شما و نظرهای قشنگتون هستیم.
شیرین مامی آیلین
23 مهر 91 15:59
سلام.باران جان خوبی؟؟ زودی بیا عکسای تولد باران جونو بذار...
آزاده
9 آذر 91 15:57
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر