بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

تولد 2سالگی باران

1391/3/30 4:34
نویسنده : افسانه
764 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم تولدت نزدیکهماچماچماچمیخوام یه تولد زنبوری برات بگیرمقلبقلب

 

این هم کارت تولدته که درستش کردم خیلی کار دارم ولی عشق تو به من انرژی میده دوست

دااااااااااااااارمماچماچ

 

ایندفعه میخوام قشنگتر از سال گذشته برگزار کنم چون تجربه م بیشتر شده و تو هم که به من کمک میکنی واسه خودت خانمی شدیتشویقتشویقتشویق

 

همش میگی مامانی برام تولد زنبوری بگیرخندهخنده

الهی قربونت بزم من تمام تلاشمو میکنم ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sima
30 خرداد 91 8:02
سلام
هزار ماشاله دختر ناز و خوشگلی دارید خدا حفظش کنه ...
تولدش هم پیشاپیش مباااااااااااااااااااارک
با اجازه لینکتون میکنم


ممنونم
میم
18 مرداد 91 16:49
سلام دوست عزیزم امیدوارم تونسته باشی تولد زنبوری که دوست داشتین واسه باران خوشکلتون گرفته باشین منتظر عکساش هستیم
پریسا
20 مرداد 91 2:50
سلام چه دختر خوشگل و مامان با سلیقه ای ... کیانا دختر من 10 ماهشه می خوام براش تولد 1 سالگی گل و پروانه بگیرم تو اینترنت دنبال لباس پروانه بودم که شما رو پیدا کردم لباس پروانه باران جون می فروشین؟؟؟ یا می گین از کجا خریدین؟؟؟؟