بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

مچ گیری باران در حال خرابکاری

1390/9/18 12:58
نویسنده : افسانه
896 بازدید
اشتراک گذاری

از باران خبری نبودسوال همه جا سکوت فرا گرفته بودساکت تعجب کردمتعجب تو دلم گفتم حتما داره یه خرابکاری

میکنه که صداش در نمیاد پس سریع رفتم دنبالش و دیدمتعجبعصبانیعصبانی واکس کفش و خالی کرده و

همه رو زده به دست و صورتش و سو ئیچ ماشینمو انداخته توشعصبانیعصبانیتا منو دید خودشو به مظلومیت

خجالتزدخجالتخجالت بارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاشق باران
19 آذر 90 0:37
ای جان اون عکس آخری خیلی مظلوم شده


قربونت برم این شگرده باران خودشو به مظلومیت میزنه))))))))))))
مریم مامان عسل
19 آذر 90 17:40
ای جونممممممم! امان ازین بچه های خرابکار. اگه اون چشمای خوشگلو نداشتی که اینطوری مظلوم نمایی کنی چکار میکردی گل خاله؟ قربونت بشممم.


مامان باران
5 دی 90 0:31
وای چیکار کردی دختر؟


مریم مامان عسل
14 دی 90 18:07
مامان باران چرا آپ نمیکنی؟ من همش میام سر میزنم شاید عکس جدیدی از باران جون ببینم!


به خدا گرفتارم حتمااااا
مامان عرشیا
11 بهمن 90 21:56
قربون خرابکاریهات برم خاله جون.


ممنونم
ثمين
13 بهمن 90 23:37
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
افسانه مامان باران
15 بهمن 90 16:35
سلام خوبین عکسهای خیلی قشنگی بودن وقتی آدم خرابکاری هاشونو میبینه اول اعصبانی میشه اما نازکردنو مظلومیتشونو می بینه دیگه هیچی...
یه راهنمایی میخواستم ازتون ازست وسایلی که برای تولدش آماده کرده بودین خیلی خوشگل بودن باران منم اردیبهشت تولدشه میخواستم یه نظر ازتون بپرسم که برای تولدش چه کارهایی باید انجام بدم چون خیلی دستپاچم و اولین تولدشم هست نمی دونم از کجا شروع کنم و چی کارکنم .
ممنونم از طرف من باران خانمو ببوس.


سلام ممنون از لطف شما از همین الان شروع کنید و از اینترنت سرچ کنید
عاشق باران
25 بهمن 90 16:18
سلام نیستید!! نظرسنجی داریم بیاین.
نفیسه
11 اسفند 90 12:11
عکس آخرش منو کشته . عجب دختر نازیه . هزار ماشااله
بهارك
16 اسفند 90 14:49
سلام.. طراحي عكس و قالب وبلاگ و تقويم..سر بزنيد پشيمون نميشيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد