بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

باران

1390/3/15 0:48
نویسنده : افسانه
452 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اسمتو پيدا كردم؟!! بيشتر به معني اسم توجه كردم چون معني اسم خيلي زياد  روي شخصيت انسان تاثير ميذاره...

 

 

شب شيشه ي بارون زده آيينه روياست
پشت پسه هر پنجره تصوير تو پيداست

از تو همه ي خانه ي من شهر تماشاست
دنياي من اينجاست همين گوشه ي دنياست

نقش تو را ...بر شيشه ها نقاش باران مي کشد
در جاده ها پاي مرا... تا شهر ياران مي کشد

باران ببار ، باران ببار ، مرا بياد من بيار
ببر مرا از اين ديار به دست يارم بسپار

باران تويي هر قطره آوازت خوش است
جانم بده دنياي ما عاشق کش است

 

باران تويي عطر تو در شبم خوش است
درمان تويي وقتي که دنيا ناخوش است

نقش تو را... بر شيشه ها نقاش باران مي کشد
در جاده ها پاي مرا تا شهر ياران مي کشد

باران ببار ، باران ببار ، مرا بياد من بيار
ببر مرا از اين ديار به دست يارم بسپار

باران تويي هر قطره آوازت خوش است
خوش مي زني هر پرده ي سازت خوش است

همراه من در کوچه باغ کودکي
شب قصه ي آغاز و پايانت خوش است

نقش تو را... بر شيشه ها نقاش باران مي کشد
در جاده ها پاي مرا تا شهر ياران مي کشد

باران ببار ،                                                          

       باران ببار ،

                مرا بياد من بيار

ببر مرا از اين ديار

        به دست يارم بسپار

                                      ببر مرا از اين ديار

                                                       به دست يارم بسپار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)