بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 15:17 88/10/5

1389/11/14 15:08
نویسنده : افسانه
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من

امروز ساعت 20:30 وقت سونوگرافي دارم ميخوام ببينم دختري يا پسر؟! براي امروز لحظه شماري ميكنم يه جورايي حس ميكنم پسري!!!آخه هركس منو ميبينه ميگه چقدر خوشگل شدي؟! آخه از قديم گفتن هركي فرزندش پسر باشه خوشگل ميشه يا برعكس هركي دختر باشه زشت ميشه؟!!!

 

نميخوام ناشكري كنم يا خدا با من قهر نكنه ولي خيلي دوست دارم پسر باشي آخه تو كشور ما اولويت با مردها هست؟!!! زياد به زنها بها نميدن هر چي امتيازه مال مرداست... وارد سياست نميخوام بشم...

 

اسم پرهام برات انتخاب كردم. بعدها كه هنرمند شدي اين اسم برات مناسبه...

بازم راضيم به حكم خدا ... خدايا هرچي دادي قبوله بالاخره هديه اي از توست...

 

دكتري كه قراره برم عاشق پسره هركي كه بچه اش دختر باشه به منشيش ميگه بگه ولي پسر باشه خودش ميگه...

 

دوست دارم...ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)