بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

بدون عنوان

1389/11/13 13:19
نویسنده : افسانه
335 بازدید
اشتراک گذاری

بهاربيست                   www.bahar-20.com

     سلام عزيز دلم

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

امشب شب يلداست شبي كه پاييز تموم ميشه ميگن طولانيترين شب سال هست؟!

عزيز من كاش الان به دنيا اومده بودي و پيش من بودي من الان توي رختخوابم      نشستم دارم براي تو عمر من مينويسم...

عزيزم كي به دنيا مي آيي به مامان اميدواري بدي...                                       

واقعا افسرده وعصبي هستم! متاسفم كه بايد همش غمگين بنويسم...

عزيزم هميشه شاد باش يه آدم خيلي قوي باش...

شب يلداي خوبي داشته باشي***

دوست دارم.........ماچ ماچ

شب يلدا مبارك***

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
13 بهمن 89 15:13
خواهش ميكنم خوشحال ميشم بازم بياين!!!!!!!!!!
سودابه
13 بهمن 89 16:12
ممنون نظر لطفتونه اگه ميشه اسم وبلاگتونم بگين!!!!!!!!!