بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 17:55 88/9/21

1389/11/13 13:26
نویسنده : افسانه
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خشگل من

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

قربونت برم عزيزك من! ديشب تا حالا مامان نتونسته خوب بخوابه ؟! وجود تو اميد زندگي كردن به من ميده عزيز دلم كي ميشه تو به دنيا بيايي مامان تورو بغل كنه اصلا باورم نميشه كه ميخواهي يه روزي منو مامان صدا كني! قول ميدم بهترين مامان دنيا برات باشم به شرطي كه تو هم پاكترين بچه دنيا باشي من حاضرم جونمو برات فدا كنم حاضرم بالاترين دردها و زجرهارو براي تو تحمل كنم خواهش ميكنم قدر مامانو بدون! خيلي دارم درد را تحمل ميكنم براي بودن تو...

همش دارم از درد برات مينويسم چون الان فقط درده كه تو وجودمه هنوز هم تو شكل نگرفتي كه وجودشو حس كنم الان فقط قلب و مغز تو شكل گرفته...

عزيزم دوست ندارم روزي با خوندن اين خاطرات دلت بگيره وگرنه خيلي حرفها...

آخه تو فقط بايد شاد باشي وبخندي...

دوست دارم...ماچ ماچ   

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com        تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)