بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

تولد بهراد

1395/11/7 14:47
نویسنده : افسانه
232 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره اومدم سراغ وبلاگم میخواستم تو دوران حاملگی م بنویسم ولی نشد😶😶😶😶😶😶😶😶

زیاد دوره خوبی نبود خیلی سخت بود......بگذریم......بزرگ شدی برات تعریف میکنم.........با همه بدیهاش تموم شد..... اصلا هم دوران شیرینی هم نبود.....تا وقتی که تو به دنیا اومدی عزیزم..... دیگه همه چیز عالی شد....وجود تو و باران به من انرژی و شادابی از دست رفته ام رو برگردوند.....الان هفته ی دیگه 14 بهمن تو یکساله ت میشه.....چه زود گذشت.....خدا کنه زودتر هم بگذره.....سفید برفی من پسر زیبای من تو رو با تمام وجود از خدا خواسته بودم.....الان هم سرگرم تدارکات تولدت هستم.....تولد کریسمسی🎊🎄🎁🎋🎉💝🎈🎈🎈

 

 

 

دوست دارم😘😘😘😘😘😘😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)