بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

باران ناگهانی 2

1394/4/5 22:05
نویسنده : افسانه
398 بازدید
اشتراک گذاری

از آخرین تاریخ مراجعه من به دکتر 6 ماه گذشت نه قرص خوردم نه رفتم برای درمان ؟!!!نزدیک یک هفته بود حالت تهوع شدید داشتم فکر کردم گرمازده شدم توجهی نکردم گفتم خوب میشم

هفته به آخر رسید حال من خوب نشد شک کردم ولی گفتم دکتر گفت تخمک گذاری که نمیکنی ؟!!!! ولی ته دلم میگفت تو حامله ای !!خدا خواسته دوباره تو مادر شی دوباره به تو یه هدیه میخواد بده هدیه ای که خیلی ها آرزوشو دارن به خاطرش چقدر میرن دکتر ولی جواب نمیگیرن؟!!! به همسرم گفتم برام بی بی چک بگیر حدود ساعت 1 ظهر بود که اومد رفتم دستشویی.....بله !!!! دو خط پر رنگ شده....واااااای خدا ااااا ی من ....... من حامله ام... سریع به شوهرم گفتم منو ببر آزمایشگاه تا تست بتا بدم رفتم خون دادم جواب آزمایش فردا گفت بیا بگیر ...... فردا شد.....من حامله ااااا ام ......

 

پسندها (1)

نظرات (0)