بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 16:45 88/9/18

1389/11/13 13:30
نویسنده : افسانه
372 بازدید
اشتراک گذاری

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

قشنگ من قربون اون قلب مهربونت برم كه وقتي شنيدم تموم غم و غصه هامو فراموش كردم عزيز دلم تنها اميد زندگي من تويي!

تو انگيزه زندگي من هستي به خاطر تو با همه ميجنگم چون تو تنها موجودي هستي كه مال خودمي ميفهمي فقط مال من.....

ميدونم تو پاكترين فرزند براي من ميشي چون تو از طرف خدا براي من اومدي؟!!!

دوست دارم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)