بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 16:35 88/9/16

1389/11/13 13:33
نویسنده : افسانه
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

اصلا حالم خوب نيست الان تو بدترين وضعيت جسمي دارم مينويسم حالت تهوع شديدي دارم دهنم مزه تلخي داره چشمام خيلي خسته هست!

عزيزم امروز رفتم سونوگرافي بالاخره ديدمت؟!خانم دكتر صداي قلبتو برام گذاشت چقدر تند تند ميزد احساس كردم كه قطار از روبروم گذشت صداش خيلي بلند بود!

عزيزم امروز اسانتيمتر و39ميلي متر شدي دكتر گفت:سالم هستي الان 49 روزته يعني هفت هفته هست كه من تورو دارم؟!!! گفت كه89/4/5 به دنيا مي آيي.

عزيزم من چه جوري مي تونم تحمل كنم از خدا بخواه كه تحملم زياد بشه!

عزيزم خواهش ميكنم به اين دردي كه ميكشم تو را قسم اگه پسر شدي سمت دود نري دوست دارم يه مرد سالم و قوي بشي و اگه دختر شدي يه خانم به تموم معني شو و دختري كه با عقل تصميم ميگيره نه با احساس؟!!!

عزيزم ديگه حس ندارم كه برات بنويسم...

ماچ ماچ

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)