بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

بدون عنوان

1390/8/30 3:22
نویسنده : افسانه
559 بازدید
اشتراک گذاری

باران من

 

هر چقدر بزرگتر میشی شیرین تر میشیقلبقلبقلب قربونت برم که هر وقت دعوات میکنمعصبانیعصبانیمیایی

 

منو بوس میکنیماچماچدوست دااااااااااااااااااااااارمقلب قربونه اون مامایی گفتنت برمخجالتماچ قربونه اون آسی

 

(آدامس)گفتنت

 

بارااااااااااااااااااااااااااااااان عاشقتمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان عسل
30 آبان 90 6:55
سلام افسانه جون. مرسی که سر زدی و لینکم کردی. کاش عکس جدید هم بذاری از باران شیرین زبون و خوشگلمون.


سلام حتما
مامان باران
30 آبان 90 13:02
ای دختر خوشگل ومهربووووون
عاشق باران
30 آبان 90 18:18
دوست من ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید
عاشق باران
30 آبان 90 18:19
باران شما هم میگه "مامایی"



بله عزیزم