بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

فرهنگ لغات باراااااااااااان

1390/8/6 19:30
نویسنده : افسانه
684 بازدید
اشتراک گذاری

مامایی=مامان

 

بابایی=بابا

 

مییی=شیر

 

دایی=دایی

 

پوووف=پفک

 

اب=آب

 

بیده=بده

 

نا=نه

 

چیچ=کیک

 

ابازی=آب بازی

 

عسک=عکس

 

جدیدا هم یاد گرفتی که پانتومیم چیزای که میخوایی انجام میدی.... مثلا رژلب میخوای بگی لباتو غنچه میکنییا.........ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاشق باران
15 آبان 90 0:01
پوووف بده خاله جون مییی خوبه همش مییی بخور


))))))))))))))
مامان باران
18 آبان 90 9:53
بوس برای بارانی خوشگل و شیرین زبون مامان خانوم این روزا کم پیدا شدی کجایید؟


سلام دوست عزیز مشغله کاری اجازه نمیده زیاد بیام ممنون که به یاد ما هستی:-*
عاشق باران
24 آبان 90 16:49
عید غدیر مبارک
مریم مامان عسل
28 آبان 90 18:42
سلام افسانه جان. من امروز به وبلاگت سر زدم و خیلی خوشم اومد. دخترت مثل فرشته ها زیباست. شاید باورت نشه اما من تمام مطالب وبلاگتو از اول تا آخر خوندم و با خاطرات زمان بارداریت خیلی همزاد پنداری کردم. آخه عسل من هوز توی دلمه. البته فقط دوروز دیگه مهمون شیکم مامانشه و به امید خدا اول آذر سزارین میشم. برام دعا کنین. من با اجازه شما رو لینک کردم و خوشحال میشم که منو لینک کنین.


سلام ممنون از لطفت امیدوارم به امید خدا راحت زایمان کنی و عکسای عسل جونو برامون بذاری. حتما لینک میکنم