بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

بدون عنوان

1390/5/28 3:09
نویسنده : افسانه
389 بازدید
اشتراک گذاری

باران الان 2تایی نشستیم پای اینترنت من در حال تایپ کردن تو در حال خرابکاری کردن گهگداری هم داد میزنی

میگی:اب بیدههههههههههههههههههههههههههههههه یعنی آب بدهگریهگریه

فقط به خاطره افکار شیطانیت آب را میخوای! دست میکنی تو لیوان آب آخر سر هم میریزی تو زمین بعد وقتی

میام ازت بگیرم داد میزنی:اب بیدههههههههههههههههههههههههههههگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آزاده
28 مرداد 90 3:14

عج چشمایی داره این دخمل
الهی خیلی نازییییییییی


نظر لطفتون
مامان باران
29 مرداد 90 15:59
fعزیزم بچه ها چقدر آب دوست دارند .مامانش بذار بچه بازیشو بکنه
سودابه
1 شهریور 90 18:41
سلام . من و باران داریم با دوستای هم نام دخترم توی نی نی وبلاگ آشنا میشیم . از دیدن دختر کوچولوی زیباتون کلی لذت بردیم.براتون آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش داریم .
ستاره
6 شهریور 90 9:22
نازنینم ،کاش الان می تونستم صدای باران کوچولو رو بشنوم .
مادر باران
17 شهریور 90 10:32
دوست عزیز خوشحال میشم بیشتر باهاتون در ارتباط باشم دخترتون واقعا زیباست از طرف من ببوسینش مانلی مادر باران


ممنون از لطف شما من هم مشتاقم با مادرهای باران ها آشنا بشم
مامان دریا
25 مهر 90 19:21
چه دختر نازی
عاشق باران
26 مهر 90 15:46
ما هم آپیم