بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 14:18 88/9/6

1389/11/12 22:27
نویسنده : افسانه
344 بازدید
اشتراک گذاری

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

ديدم به خواب دوش كه ماهي برآمدي         كز عكس روي او شب هجران سرآمدي

تعبير رفت يار سفر كرده مي رسد             اي كاش هر چه زودتر از در درآمدي

عزيز دلم

از ديشب تا حالا يه كمي حالم بهتر شده احساس ميكنم به خاطر تو حاضرم هر سختي رو تحمل كنم!

عزيزم من هنوز هم باور نميكنم كه تو الان تو وجود مني؟!!!

دوست دارم......ماچ ماچ

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
9 بهمن 89 0:48
سلام ممنون خيلي وبلاگ قشنگي بود.من هم براي شما وبارن ارزوي خوشبختي دارم