بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

88/9/5 ساعت 10:30

1389/11/12 20:08
نویسنده : افسانه
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم ميخوام هر روز وهر شب برات بنويسم براي تو! عزيز دلم مي خوام از حالم بهت بگم خيلي بده واقعا زجرآوره اگر دختر شدي يه روز ميفهمي كه مامان چه زجري براي تو كشيده اگه پسر شدي كه خوش به حالت؟!!!

خيلي بده همش حالت تهوع بهت دست بده از هيچ غذايي نتوني لذت ببري! عزيزم نمي دونستم مادر شدن چقدر سخته هر روز ميخوام گريه كنم آخه تحملم خيلي كم شده عزيزم بهم كمك كن كه طاقتم زياد بشه!

دوست دارم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)