بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

بدون عنوان

1390/4/20 23:18
نویسنده : افسانه
320 بازدید
اشتراک گذاری

من این وبلاگ را فقط برای دخترم نوشتم نه برای دیگران نه برای خودنمایی 

من با شهامت کامل بدون هیچ شرمندگی زایمانم برای همه تعریف میکنم کار بیهوده ای را انجام ندادم

من یک انسان را به وجود آوردم اگر زشت بود که خدا اینکار انجام نمیداد من به خودم افتخار میکنم که 16

ساعت درد را تحمل کردم و فرشته ای به این دنیا هدیه دادم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیسا
20 تیر 90 8:14
مامان گل من در قسمت 22/4/89 هم نظرم رو گفتم بهتره این قسمت از وبلاگت(گله از این احمقها) و نظرات این احمقها رو از وبلاگت حذف کنی و خاطرات لحظه بدنیا اومدن عزیز دلت رو با افتخار توی وبلاگ شخصیت نگهداری
مامان مریم
25 تیر 90 12:35
سلام مامانی نینی بار ان خوبه؟شما برای تولد کفشدوزکی دلیلی داشتید منظورم اینه چرا کفشدوزک خودتون کفشدوزکو انتخاب کردید. بعد آرم نوشابه ها رو چه طور درست کردید خیلی جالب بود منم میخوام واسه تولد علی مرتضی سنگ تموم بزارم تولد نی نی تون قشنگ بود