بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

88/9/3 ساعت 10:00

1389/11/12 20:09
نویسنده : افسانه
332 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حدود ساعت ده از خواب بلند شدم زنگ زدم به مامانم گفتم ميام

دنبالت تا با هم بريم آزمايشگاه تا آزمايش خون بدم تا مطمئن بشم كه تو

وجود داري؟! با مامانم رفتم داخل يكي از اتاقها بوي خون ميومد حالم بد

بود استرس داشتم خانمه ازم خون گرفت گفت دو ساعت ديگه جواب آماده

ميشه با مامانم رفتيم خونه زنگ زدم محمد گفتم بيا با هم بريم جواب

آزمايشو بگيريم حدود ساعت يك دم در آزمايشگاه بوديم جواب آزمايش

دستمون بود بله جواب مثبتهههههههههههههه!!!! به گريه افتادم گفتم من

اين بچه رو نميخوام (باران من  من عاشقتم اون موقع به خاطره مشكلات

اون حرفو زدم نه به خاطر اينكه دوستت نداشته باشم)

محمد خيلي خوشحال بود اشك شوق ميريخت.......

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com    تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره
8 بهمن 89 21:21
ممنون ازشما