بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 23:15 89/2/27

1389/11/15 21:31
نویسنده : افسانه
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

 

امروز صبح جات خالي رفتم به گرفتمو به صورت مربا درست كردم

سوره يس خوندم توش فوت كردم؟!!! 

 

شايد بگي مامان خرافاتيه؟! ولي دخترم من خيلي به سوره هاي قرآن اعتقاد دارم صبر كن هروقت از شكمم اومدي بيرون تاثير اين همه خوندن قرآنو مي يبيني...

 

آخه خوردن به توسط زن حامله باعث ميشه بچه زيباتر بشه...

 

دوست دارم خيلي خوشگل بشي چشمان سبز با پوستي روشن چقدر پر توقع ام ولي يقين دارم خيلي خوشگل ميشي...

 

عاشقتم... ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
16 بهمن 89 18:16
حیف من به دوست ندارم بد سلیقم دیگه ........ دیگه برای زیبایی چی خوبه
مونا
16 بهمن 89 21:30
کار خوبی کردی عزیزم.اینا همه حقیقته.ایشالله نی نی خوشگلت به سلامتی دنیا میاد میبینی که زیبا و صبوره! من وقتی النا تو دلم بود خرما میخوردم و سوره ی والعصر میخوندم! دخترم خیلی صبور بود و تونست از پس اون همه مشکل بر بیاد. خیلی قرآن بخون! زیتون.خرما و انار رو هم فراموش نکن. خوب و خوش باشی گلم
مامانی
16 تیر 90 20:26
سلام منم مث شما به این چیزا اعتقاد دارم چون وجود دارن لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنید وبهمون سر بزنید