بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بهرادبهراد، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

باران معنابخش زندگي من

باران و بهراد معنابخش زندگی من

ساعت 01:54 88/11/21

1389/11/14 15:21
نویسنده : افسانه
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزك من

 

امروز وقتي كه رفتم سونوگرافي دكتر نميتونست جنسيت تورو تشخيص بده آخه خيلي تكون ميخوردي؟!!!

 

مامانم به آقاي دكتر گفت: مثل مامانش مي مونه داره ايروبيك كار ميكنه؟!

 

بعد از چند لحظه اي كه كارش تموم شد خدافظي كرد و گفت جوابو از منشيش بگيرم كه همون موقع فهميدم كه دختري!!!!!!!!!!!

 

اولش خيلي ناراحت شدم آخه من فكر ميكردم پسري... ولي هرچقدر زمان به ساعت 

12 نزديك ميشد داشتم عاشقت ميشدم...

 

شايد خدا 1بار ديگه به من فرصت زندگي كردن داده يه افسانه كوچولو...

 

ماماني! پر از تجربه هاي تلخ وشيرينم؟! همه رو برات تعريف ميكنم تا پند بگيري...

 

دوست دارم...ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

faeqeh
6 تیر 90 1:37
مبارک باشه عزیزم من و شوهرم وقتی فهمیدیم باران تو دلمه اتاق سونو رو رو سرمون گذاشتیم